Prekių pristatymas paštomatais/kurjerių tarnybomis:
Omniva paštomatai
Paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (39 x 38 x 64 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.
Prekės pristatomos į Omniva siuntų atsiėmimo terminalą (paštomatą) visoje Lietuvoje, siuntos po išsiuntimo pristatomos per 1 – 2 darbo dienas. Siuntos paruošiamos ir išsiunčiamos per 1-3 darbo dienas. Po perdavimo kurjeriui, atsiųsime sekimo numerį, pagal kurį galėsite sekti pristatymo eigą. Siuntą atsiimsite terminale, įvedę specialų slaptažodį.
DPD kurjeris
Pasirinkus pristatymą per DPD kurjerį, siuntos paruošiamos per 1-3 darbo dienas, po perdavimo pristatomos per 1-2 darbo dienas.
Mūsų sistema automatiškai Jums pateiks pigiausią pristatymo būdą (užsakymo formoje) pagal pasirinktų prekių krepšelio sumą, o perkant prekių už 50 € ir daugiau – Lietuvoje prekes pristatysime nemokamai.
Rekomendacijos gavėjams:
Rekomenduotina kad siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas kartu su transporto įmonės atstovu patikrintų siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
DPD paštomatai
DPD paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 44 x 37 cm) bei svorio (iki 20 kg) apribojimus.
GRĄŽINIMAI
www.kniuisis.lt įsigytos prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka.
Grąžinti galima šiais būdais:
Per kurjerį: tą pačią dieną su jumis susisieks kurjeris ir su juo susiderinsite prekių paėmimo laiką. Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atveš kurjeris.
Per paštomatą: vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atspausdins paštomatas.
Keitimas nėra galimas. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.
Norėdamas grąžinti kokybišką Prekę(-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el. paštu) bei užpildyti Prekių gražinimo formą, kurią galima rasti com skiltyje „Prekių grąžinimo forma“.
Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti Prekes, kurių prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista, prieš tai raštu informavęs Pardavėją.
Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.
Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes šių Taisyklių 58 punkte numatytais atvejais, taip pat, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir/ arba Prekės buvo naudojamos.
Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.
Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.
Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
Pinigai už siuntimo išlaidas negrąžinami, jei prekė buvo neatsiimta iš paštomato arba jos nepavyko pristatyti.
